Niels H. Bünemann

Folketingskandidat i Frederikshavn/Læsø-kredsen og Nordjyllands Storkreds

LOKAL FORANKRING, EUROPÆISK UDSYN

Min politiske platform er lokal, regional, national og europæisk:

* I Frederikshavn og Skagen vil jeg arbejde for at styrke det lokale erhvervsliv og jobskabelse

* I Nordjylland vil jeg arbejde for at sikre energiforsyningen, så elektrificeringen bliver en chance og ikke en hæmsko

* I Danmark vil jeg arbejde for en fornuftig brug af borgernes skattekroner, så vi får en solid finansiering af velfærdssamfundet

* I Europa vil jeg arbejde for, at vores fælles kontinent bliver et økonomisk og kulturelt kraftcenter med global gennemslagskraft

5. juni 2026 17:00

Når socialisterne kommer til magten, så er alt pludselig “gratis”. Problemet er bare, at de finder pengene i dine lommer 🫠

5. juni 2026 07:47

Rigtig glædelig grundlovsdag! 🇩🇰 I dag fejrer vi vores demokrati og du kan være med! Mød Venstres politikere til grundlovsmøder rundt om i hele landet. Vi glæder os til at tale med jer, lytte og fejre…

4. juni 2026 16:16

Hvor rødt er regeringsgrundlaget egentlig? 🤔 Eksperterne er ikke i tvivl. De peger nemlig på Pelle Dragsted som den største vinder. Tak, Løkke! 🤥

3. juni 2026 17:07

Med Troels i spidsen er Danmark gået forrest i støtten til Ukraine og kampen for et frit Europa. Og som forsvarsminister har han lagt sporene til en historisk oprustning på forsvarsområdet. En oprustning,…

3. juni 2026 10:47

Giv et 👍 hvis du også mener, at en blå regering havde været bedre for Danmark 🇩🇰

2. juni 2026 19:21

Danmark har fået en knaldrød regering. Og det bliver dyrt for danskerne.

2. juni 2026 15:36

Det er godt nok mange ting, som de røde partier vil gøre ‘gratis’. Bare husk, at socialisterne altid finder pengene et sted: I dine lommer.

2. juni 2026 13:25

Vi synes ellers, at marts-Lars havde fat i noget… 🤗

29. maj 2026 11:17

Hvis det kun handlede om det politiske indhold, og ikke personer, kunne Danmark have haft en blå regering.

28. maj 2026 11:30

En blå regering er stadig det rigtige for Danmark! Enig? 👍